Kaikki

Tuuloksen Tietoverkko-osuuskunta

 

Tuuloksen Tietoverkko-osuuskunta on Tuuloksen valokuituverkkoon liittyneiden osakkaiden osuuskunta. Aktiivisia osakkaita mukaan lukien varaussopimuksen tehneet on 338.

 

Valokuitu kattavasti Tuuloksessa

 

Osuuskunnan rakentaman valokuituverkon kokonaispituus on yli 100 kilometriä, jonka lisäksi kaapeleita on vedetty eri kohteisiin yli 160 kilometriä. Lisäksi kaapelointeihin tehtiin laajasti liittyjien tonteilla toteutettuja kaapelointitöitä. Osuuskunta on Ely-avustuksen ja liittymismaksujen myötä täysin velaton.

Tuuloksen Tietoverkko-osuuskunnan tehtävänä on ylläpitää Tuulokseen rakennettua valokuituverkkoa, sen huolto ja laajennustöitä, sekä vastata asiakaspalvelusta osakkaiden suuntaan.

Osuuskunnan osakkaat eli liittymissopimuksen tehneet henkilöt ovat osuuskunnan jäseniä, joita tällä hetkellä on kaikkiaan 338 kappalett. Uusia liittymissopimuksia tehdään vuosittain tilausten pohjalta määrän ollessa kymmenen molemmin puolin.

Osuuskunnan tavoitteena on huolehtia siitä, että Tuuloksessa on nopein mahdollinen valokuituyhteys sitä haluaville. Näin ollen tulevaisuuden pääasiallinen tavoite on seurata alan kehitystä ja kulloinkin vastata uusiin nopeusvaatimuksiin.

Tuuloksen Tietoverkko-osuuskunta - Hallitus

 

  • Jarkko Halonen, Puheenjohtaja 

  • Kari Kaloinen, Varapuheenjohtaja 

  • Esko Eerola, jäsen 

  • Marika Olenius, jäsen 

  • Hannu Seppälä, Tiedottaja

  • Arto Leppäkoski, varajäsen

     

Osuuskunnan yhteystiedot 

 

 

Tarkat yhteystiedot löytyvät info-sivulta.

Uudet asiakkaat eli liittyminen Tuuloksen valokuituverkon palvelujen piiriin tapahtuu sopimusteitse ja sopimus oheistietoineen löytyy valikosta kohdasta liittymissopimus.

Vikapalvelu ja tekninen tuki 

 

  • Telia Vikapalvelu, jos netyhteys ei toimi
  • Puhelin 020 334 010, Ma-Pe klo 8.00 - 16.00

 

Kaapelinäyttö

 

 

Telian kotikorjauskäynnin veloitus

 

  • 212 € alv 0 / Käynti

Tiedotuksia

HelpDesk

 

Tietotekniikassa "bitti on poikittain" hyvin helposti ja syitä voi olla todella useita, joskus varsin pieniäkin. HelpDesk -pikaohjeilla selviää nopeasti, onko internetyhteyden ongelma omissa laitteissa vai laajempaa kokonaisuutta.

 

On myös hyvä tietää, eteenkin jos tietokone on hyvin vanha, että laitetta kannattaa aika-ajoin siivota eli tehdä "levynsiivous" ja "levyneheytys". Ja aivan samoin selain kannattaa silloin tällöin tyhjään turhasta datasta eli tyhjentää välimuisti (säilyttää toki salasanat).

 

Avaa HelpDesk tästä >>

 

 

 

    

Yhteistyössä